Thursday, December 08, 2005

Lamy-Celebrían

Ki vagy? - Celebrian, Galadriel lánya, Elrond felesége
Hol vagy? –Völgyzugolyban egy kis kellemes teraszon, sok növénnyel az erdő mellett
Mit csinálsz? –Fel-alá járkálok és azon merengek amiket anyám mesélt Valinorról
Mit szeretnél csinálni? –meggyógyulni és látni Valinort (ez utóbbi még nem tudatos)
Hogy érzed magad? – szarul; fáradtnak, gyöngének érzem magam, gyötörnek a rossz emlékek
Kik vannak még ott? –a lányom jön, majd a férjem; később “beugranak” a fiaim/fiam is pár percre
Kik õk? – a családom, akikbe szeretnék kapaszkodni, csak nem nagyon hagyják
Mit szeretnének szerinted? –segíteni akarnak, de nem tudnak megérteni, ergo: teljes csőd
Kiket szeretsz? –a családomat és a tündéket
Kiket gyûlölsz? – az orkokat, de nagyon és lassan egész Középföldét
Rajtuk kívül ki van még, aki fontos? –az anyám nagyon fontos, felnézek rá, mégiscsak nolda
Milyen múltbéli esemény jut az eszedbe?-az a csúny dolog az orkokkal (hülye kannibaliznus)
Mitõl félsz?-hogy nem tudom elfelejteni a rossz emlékeim és talánújra megtörténhet, ha itt maradok / nem akarom elveszíteni a családomat, de úgy érzem, máris elvesztettem őket

Milyen helyet foglalsz el a közösségedben? –tisztelnek és szeretnek= magas helyet
Mi a véleményed errõl? –elégedett vagyok, elvégre egy nolda lánya lennék vagy mi, Jár nekem ez a hely
Mi ez a közösség? –tündék, akik visszahúzódtak Völgyzugolyba, kedves, művelt népség

Mit szoktál csinálni egy hétköznap? –a”baleset“ előtt olvastam, festettem, írtam stb művészetek, de a raboskodás után már valahogy semmiben sem találok örömet: csak úgy vagyok
Mit ünnepeken? –táncolok és énekelek, figyelem a boldog mulatozó népet, ilyenkor itt az egész család és ez boldoggá tesz

Miért itt vagy? –a férjem alapította ezt a menedékhelyet és én követtem őt, mert szeretem
Miért ez a pozíciód a közösségben? –mert én vagyok a felesége és mert nolda lennék félig = minden okommeg van rá :)
Miért történik veled, ami történik? – így akarták volna a valák? Nem tudom, így alakult
Miért minden kérdésre :))) –mert ha csak a felére, az úgy hülyén néz ki

No comments: